miercuri, 15 iunie 2011

Am început să fiu obsedat că am burtă. Unde văd o oglindă, îmi ridic tricoul ca un lăutar turmentat, mă mângâi pe pântec ca o gravidă, "pozez",compar, analizez... De când mi-am cumpărat de la Charity-Shop un AB-Roller ( pe care îl "chinui" la capătul unui program haotic) îmi verific zinic "progresul". Sigur, cum alimentaţia e la fel de haotică ( vorba lui M.: "o friptură rămâne o friptură" ) nu perseverez deloc, dar asta nu mă împiedică să sper imbecil într-o minune. E în gestul, în aşteptarea asta, toată duioasa naivitate ( ca să nu zic prostie) a omului.


Termin caietele lui Cioran ( vol III) Aproape 1300 de pagini de obsesii, lamentaţii, delir. Apetitul lui pentru paradox şi frondă, pasiunea de a se certa cu precupeţele.
Abia târziu, către senectute, începuse să-i fie dor de ţară.
Să faci cu atâta patos apologia sinuciderii fără să te sinucizi, asta înseamnă să fii, cu adevărat, un politician al autosuprimării. Cel mai mare merit pe care şi-l recunoştea, cea mai vie izbândă a vieţii lui: că s-a lăsat de ţigări!



Dovada supremă, absolută, a inteligenţei cuiva: autoironia.

2 comentarii:

Anna spunea...

Cu neplacute amintiri sau placute, alopecii, burta, nihilism si alte deliruri, te astept mai des sa fii !

George spunea...

Nu ai titlu la post si nu pot sa dau link mai departe le prieteni ca sa ma laud ca citesc bloguri smechere.